Афонина Татьяна фотограф Москва

Хотите запечатлеть незабываемые моменты? Доверьте свои фотографии профессионалу! Услуги талантливого фотографа - гарантия качественных снимков и восхитительных портретов.

Посмотреть портфолио

Тексты песен Sinch

Sinch - 433 (Hypothetical Situation)
11 дня назад 225,00 (не задано)
Sinch - Arctic Ocean
2 дня назад 260,00 (не задано)
Sinch - Armslength
11 дня назад 246,00 (не задано)
Sinch - Bitmap
9 дня назад 311,00 (не задано)
Sinch - Passive Resistor
11 дня назад 254,00 (не задано)
Sinch - Plasma
11 дня назад 238,00 (не задано)
Sinch - Seven
11 дня назад 250,00 (не задано)
Sinch - Silent Acquiescence Of Millions
11 дня назад 241,00 (не задано)
Sinch - Something More
11 дня назад 103,00 (не задано)
Sinch - Tabula Rasa
11 дня назад 122,00 (не задано)
Sinch - To Die In Fall
11 дня назад 133,00 (не задано)
Sinch - The Power Of Suggestion
11 дня назад 225,00 (не задано)
Sinch - Overthink
11 дня назад 239,00 (не задано)
Sinch - Pain
11 дня назад 251,00 (не задано)
Sinch - Plasma (another version)
11 дня назад 258,00 (не задано)

Информация о артисте

Изначально, команда «Sinch» была сформирована школьными друзьями - Jamie Stem (вокал, сэмплер), Tony Lannutti (гитара, синтезатор, драм-машина), Mike Abramson (бас) и Dan McFarland (барабаны, перкуссия), в 1995 году, в Филадельфии, во времена своего обучения в высшей школе. В середине 1995 года, группа записала свою первую демо кассету на студии «Crystal Clear Studio» при помощи Joe Hier. В то время, звучание квартета находилось под влиянием сиэтловского гранжа 90-х, а именно, музыканты питали пристрастия к таким коллективам, как «Alice in Chains» и «Pearl Jam». В следующем году музыканты «Sinch», собственными усилиями, выпустили 1000 копий дебютного альбома «The Strychnine». Пластинка была записана на филадельфийской студии «Creation Station» при участии продюсера Russ Meyers. В поддержку «The Strychnine» было совершено ряд концертных действ, через которые, в большей степени, и были реализованы копии альбома. Спустя два года, квартет «Sinch» представил очередную пластинку «Diatribe», которая, так же, была выпущена за счет музыкантов. Запись материала проходила на студии «SNG Studio», в Монтгомервилле при участии продюсера Todd Marsden. Тираж пластинки составил 500 копий. К концу 2000 года группа представила мини-альбом «Project: Bluebird». На этот раз, все работы связанные с продюсированием и записью материала легли на плечи самих музыкантов.
Безусловно, группа «Sinch» расширила круг почитателей своего таланта благодаря выступлениям с такими коллективами, как «Korn», «Rob Zombie», «Linkin Park», «Chevelle» и «Full Devil Jacket», что так же принесло квартету контракт с знаменитым метал-лэйблом «Roadrunner Records». В 2001 году произведение команды «Sinch» под названием «The Silent Acquiescence of Millions» отметилось на саундтреке к киноленте «Ginger Snaps - Original Soundtrack», наряду с произведениями таких коллективов, как: Godhead, Project 86, Glassjaw, Killswitch Engage, Soulfly, Fear Factory, Machine Head, Hatebreed, Saliva, Cradle Of Filth и мн. др. После подписания контракта с «Roadrunner Records» музыканты «Sinch» отправились в студию с продюсером Malcolm Springer (Full Devil Jacket, Saliva, Greenwheel) для записи своего официального дебюта под одноименным названием, релиз которого состоялся летом 2002 года. Предворял выпуск альбома сингл «Imitating the Screen». В записи пластинки принимали участие: Bo Burr (перкуссия), а так же новый участник группы Jay Smith. Спустя три года, команда «Sinch» перебралась на новый, для себя, лэйбл «Rock Ridge Music» и выпустили очередной альбом «Clearing the Channel». Запись материала проходила на студиях «Dragonfly East» и «Highview» при участии продюсера Drew Mazurek (Dog Fashion Disco, Linkin Park). Read more on Last.fm. User-contributed text is available under the Creative Commons By-SA License; additional terms may apply.
It's no surprise that four bored suburban kids might decide to start a band in high school, maybe play a few "gigs", maybe even stick together for a few years and try to make it in the "big city." This may sum up how Sinch began in vocalist Jamie Stem's parents' garage circa 1994. But, their collective desire to create new sounds and incorporate technology into their music and performance has brought them to a greater path. Despite hitting myriad roadblocks along the way, Sinch has remained completely intact since 1994, dedicated to their pursuit.

Sinch consists of five core members that come together to create, to construct, and deconstruct the art in their surroundings. Using guitarist Tony Lannutti's ominous guitar tones and singer Stem's ability to switch, with ease, from soft, passionate melodies into taut unnatural screams, the band steadily creeps its way into explosions. The intensity of emotions erupts through the group's collective pores. With Mike Abramson's driving bass lines and Dan McFarland's intricate drumming providing both the engine and fuel, there is just something special about this band that you can't quite put your finger on, and maybe don't want to.

Anchored in the Philadelphia suburbs, Sinch's popularity has grown year after year. With the March 22, 2005 release of Clearing The Channel on Rock Ridge Music, the band continues on its journey and takes the next giant leap. The 11-track album is replete with haunting melodies, lashing riffs, and slicing lyrics; it's a shining example of modern hard rock. Co-produced by Sinch and Drew Mazurek (Linkin Park, Nothingface, Dog Fashion Disco), Clearing The Channel features such tunes as "Silence Broken," "Dead Sentinels," and "Hydroplane," showcasing the band's passion, talent, and commitment to using technology to enhance the musical experience.

The undeniable proof of this facet of the band's arsenal is Jay Smith, the fifth member of Sinch. In order to add a visual element to the performance, Smith invented and patented the Viditar, a full-on editing console contained in a device that looks much like a Lucite guitar. Onstage, armed with this "ocular noise machine" and a hard drive full of CNN footage and odd visual loops (like Osama Bin Laden morphing into Jesus morphing into Hillary Clinton), Smith edits and cuts at breakneck speed on stage, playing alongside the musicians, sweating out each and every drop of video brilliance. His contribution is essential, creating palpable connections between the images, the lyrics, and the sound. The full multi-media spectacle is the true Sinch experience.

By taking chances mixed with equal doses of innovation, the Sinch boys have since been dubbed the "brothers of invention" by Philadelphia Weekly and continue to evolve their already intriguing live show with each and every performance. For tour dates and more information, visit www.sinch.net. Read more on Last.fm. User-contributed text is available under the Creative Commons By-SA License; additional terms may apply.